
Boxtel schenkt 4.000 euro voor seniorenvervoer
AlgemeenOm waardering uit te spreken aan de stichting Seniorenvervoer Boxtel heeft het gemeentebestuur vandaag een cheque van vierduizend euro overhandigd. Initiatiefnemer Kees de Waal nam de cheque voor deze eenmalige bijdrage in ontvangst uit handen van wethouder Fred van Nistelrooij.
Sinds vorig jaar hebben Boxtelse ouderen de mogelijkheid om gebruik te maken van een laagdrempelige en relatief goedkope vervoersservice. Door het bevorderen van sociale contacten wordt een bijdrage geleverd aan het bestrijden van eenzaamheid. De stichting heeft twee personenauto’s rondrijden en de aanschaf van een derde voertuig wordt overwogen. Vrijwilligers doen dienst als onder meer chauffeur en planner. ,,Als college zijn we blij met dit mooie initiatief en dragen daarom graag een steentje bij”, aldus wethouder Van Nistelrooij.
BC-app: download nu gratis! Inclusief agenda vol activiteiten en uitjes
Klik op deze link voor AndroidKlink op deze link voor Apple/iOS







