In de fotorubriek van veranderde Boxtelse plekjes is de camera deze week gericht op de Baandervrouwenlaan. Het oude pandje, bekend als het witte huisje op d’n bult, ging eind april 1964 tegen de vlakte om plaats te maken voor nieuwbouw. Het was het laatste van de oorspronkelijke huisjes en boerderijen die her en der verspreid in het mini-duingebied Selissenwal langs zandwegen stonden.








