Gouden Olympiër Jeroen Delmee, tevens erelid van hockeyclub MEP, knipte zondag met wethouder Hans Heesen een wit en blauw lint door. Met die handeling markeerden ze de officiële ingebruikname van de twee nieuwe kunstgrasvelden van de Boxtelse vereniging.








