
Organisatoren Muziek aan huis zoeken nog adressen voor optredens
BoxtelHet initiatief lijkt op amateurkunstenfestival Gluren bij de Buren, maar dan alleen met muzikanten. Zondag 11 oktober treden diverse artiesten op in Boxtelse huiskamers. Bezoekers kunnen van plek naar plek hoppen, kriskras door de wijk Oost. Al hopen de organisatoren nog op meer adressen waar gespeeld kan worden...
Muziek aan huis heet het evenement, dat voor iedereen toegankelijk is. Rita van Berkel, woonachtig in Oost, maakte een evenement in Weert mee en dacht: ‘Dit kan in Boxtel ook.’
BC-app: download nu gratis! Inclusief agenda vol activiteiten en uitjes
Klik op deze link voor AndroidKlink op deze link voor Apple/iOS