
Twee ton extra om jeugdproblematiek in Boxtel aan te pakken
AlgemeenMet een investering van 200 duizend euro wil de gemeente Boxtel jeugdoverlast aanpakken. Dit volgt op een pilot vorig jaar waarbij diverse keren cameratoezicht, extra beveiliging en straatcoaches werden ingezet.
Het college van B en W wil nu extra investeren na een onrustig 2025. Vooral in de eerste helft van dat jaar, maar ook later in de zomer zorgde een groep jongeren voor veel overlast in en rond het centrum van Boxtel. Er vonden meerdere mishandeling..
BC-app: download nu gratis! Inclusief agenda vol activiteiten en uitjes
Klik op deze link voor AndroidKlink op deze link voor Apple/iOS