RSS feedNederlandse Nieuwsblad Pers
00:24:47    zondag, 23 september 2018
brabants centrum logo


agendaUw bericht

Lezersartikelen

Verhalenproject Witte Zusters in finale erfgoedprijs

Verhalenproject Witte Zusters in finale erfgoedprijs

Verhalenproject De Verschilmakers van de Witte Zusters is genomineerd voor... >>

Mon 25 Sep 2017 15:58
Filmavond Den Hogert

Filmavond Den Hogert

Heemkundevereniging Den Hogert uit Gemonde organiseert op donderdag... >>

Wed 22 Feb 2017 08:52
Esch in Duitse sferen...

Esch in Duitse sferen...

Blaaskapel De Knoestjes uit Esch hield zondag voor de vierde keer een... >>

Tue 18 Oct 2016 10:34
úúf

agendaAgenda

volledige agenda >>
Woensdag, 04 april 2012 08:53 uur, laatst gewijzigd op 04 april 2012 08:55 uur

'Toerisme Boxtel beter op de kaart'

\'Toerisme Boxtel beter op de kaart\'

Op de foto: Voorbeeld van banieren die mogelijk gebruikt gaan worden voor de nieuwe huisstijl van de Boxtelse promotiecampagne. (Foto: Cragt Communicatie & Creatie).

Na twee jaar vooral intern aan promotie voor toerisme en recreatie te hebben gewerkt onder de vlag van 'Boxtel Beleeft', is het nu tijd om ook naar buiten te treden. Dat stelt wethouder Peter van de Wiel van de gemeente Boxtel. En dat gebeurt onder een aangepaste slogan: 'Beleef Boxtel'.

Het college van B. en W. heeft dinsdag 39.000 euro beschikbaar gesteld om Boxtel nog dit jaar toeristisch beter op de kaart te zetten in Brabant, maar vooral ook in nationaal landschap Het Groene Woud. Ook volgend jaar wordt extra geld uitgetrokken, maar hoeveel is nog onduidelijk.

Marieke Maas, die de afgelopen twee jaar ook al sturing gaf aan de lokale promotiecampagne, is aangetrokken als 'aanjager' om verbindingen te leggen tussen evenementen en recreatiemogelijkheden in bijvoorbeeld horeca en musea. De Boxtelse is gespecialiseerd in toerismemarketing. ,,De afgelopen jaren was promotie van evenementen een doel op zich, nu streven we naar verbreding en verdieping. Bezoekers van een festiviteit moeten meer recreatiemogelijkheden aangeboden krijgen", vindt wethouder Van de Wiel.

Voor de promotiecampagne Beleef Boxtel is een nieuwe huisstijl ontwikkeld om meer eenduidigheid te krijgen in de uitstraling naar buiten. Na twee jaar hoopt wethouder Van de Wiel dat ondernemers de promotiecampagne zelf voortzetten.

 

Auteur: Henk van Weert

Printen

printen

Delen met:

FaceBook Twitter

Tags

Advertenties

Café zaal Kloosterzicht Toverboom Beleef Boxtel Geld en Makelaardij Tiga Gemeente Boxtel SNS Bank Zwanenberg adviesgroep Uitvaartonderneming Bijnen 040Fit Olieenzo Geerts advies Doornmalen electro Rijschool Dolman Natasja fashion TopSlank Kindertuin